Language:

Studii de piață

Studii de piață

  • Evaluarea dimensiunii actuale şi potenţiale a pieţei
  • Înţelegerea comportamentului consumatorului
  • Segmentarea pieţelor şi identificarea surselor de profit
  • Explorarea nevoilor nesatisfăcute pentru creşterea business-ului
  • Înţelegerea competiţiei
  • Furnizarea de date calitative şi cantitative pentru introducerea de noi produse şi servicii pe piaţă
  • Implicarea consumatorilor în dezvoltarea produselor şi serviciilor
  • Măsurarea satisfacţiei consumatorilor faţă de produse şi servicii
  • Utilizarea modelelor comportamentale pentru decizii legate de preţuri
  • Furnizarea de insight-uri pentru branding şi decizii de publicitate
  • Ghidarea dezvoltării de campanii de comunicare de marketing şi PR
  • Cercetarea pieţelor de business unde atât cumpărătorii cât şi consumatorii sunt companii sau alte organizaţii
  • Cercetare pentru decizii privitoare la investiţii cu impact social
  • Alte studii ad hoc bazate pe nevoi şi cerinţe specifice ale clienţilor noştri