Studii de piață
- Evaluarea dimensiunii actuale şi potenţiale a pieţei
- Înţelegerea comportamentului consumatorului
- Segmentarea pieţelor şi identificarea surselor de profit
- Explorarea nevoilor nesatisfăcute pentru creşterea business-ului
- Înţelegerea competiţiei
- Furnizarea de date calitative şi cantitative pentru introducerea de noi produse şi servicii pe piaţă
- Implicarea consumatorilor în dezvoltarea produselor şi serviciilor
- Măsurarea satisfacţiei consumatorilor faţă de produse şi servicii
- Utilizarea modelelor comportamentale pentru decizii legate de preţuri
- Furnizarea de insight-uri pentru branding şi decizii de publicitate
- Ghidarea dezvoltării de campanii de comunicare de marketing şi PR
- Cercetarea pieţelor de business unde atât cumpărătorii cât şi consumatorii sunt companii sau alte organizaţii
- Cercetare pentru decizii privitoare la investiţii cu impact social
- Alte studii ad hoc bazate pe nevoi şi cerinţe specifice ale clienţilor noştri