Language:

Metode de cercetare

Metode de cercetare

Tehnici

  • Studii cantitative extinse face-to-face sau prin intervievare telefonică
  • Interviuri prin interceptare în locuri publice
  • Testarea eficienţei reclamelor TV, radio, website, online, prin  „expunerea naturală” a consumatorilor la campanii
  • Testări cu control randomizat (experimente utilizând grupuri de control) pentru planificare, evaluare şi identificare a soluţiilor câştigătoare comparativ cu alte soluţii concurente
  • Tehnici de estimare a potenţialului pieţei
  • Construirea de modele
  • Proceduri de extrapolare
  • Abordări calitative: focus grupuri, interviuri individuale de profunzime
  • Cercetarea continuă a mărcii şi publicităţii (Brand/Ad tracking)
  • Analize secundare  a volumelor mari de informaţii cantitative sau calitative preexistente.

 

Populaţii ţintă

  • Studii naţionale reprezentative
  • Studii pe populaţia dintr-o regiune sau un oraş
  • Studii la nivelul gospodăriilor
  • Studii la nivelul companiilor de business
  • Cercetarea organizaţiilor sociale
  • Eşantioane populaţionale speciale