Metode de cercetare
Tehnici
- Studii cantitative extinse face-to-face sau prin intervievare telefonică
- Interviuri prin interceptare în locuri publice
- Testarea eficienţei reclamelor TV, radio, website, online, prin „expunerea naturală” a consumatorilor la campanii
- Testări cu control randomizat (experimente utilizând grupuri de control) pentru planificare, evaluare şi identificare a soluţiilor câştigătoare comparativ cu alte soluţii concurente
- Tehnici de estimare a potenţialului pieţei
- Construirea de modele
- Proceduri de extrapolare
- Abordări calitative: focus grupuri, interviuri individuale de profunzime
- Cercetarea continuă a mărcii şi publicităţii (Brand/Ad tracking)
- Analize secundare a volumelor mari de informaţii cantitative sau calitative preexistente.
Populaţii ţintă
- Studii naţionale reprezentative
- Studii pe populaţia dintr-o regiune sau un oraş
- Studii la nivelul gospodăriilor
- Studii la nivelul companiilor de business
- Cercetarea organizaţiilor sociale
- Eşantioane populaţionale speciale